Veelgestelde vragen

Computer en browser

Ondersteunt Stichting Dimence alle browsers?
Met welke computers, tablets en mobiele telefoons kan ik gebruik maken van het MijnDimence?

Gebruik MijnDimence

Doen alle afdelingen van Stichting Dimence mee aan MijnDimence?
Met wie mag ik de informatie uit MijnDimence delen.
Wat is MijnDimence, wat kan ik inzien?
Moet ik betalen voor het gebruiken van MijnDimence?
Waarom kan ik tijdelijk niet inloggen op MijnDimence?
Voor wie is MijnDimence?
Moet ik straks alles online gaan doen bij MijnDimence?
Kan ik MijnDimence uitzetten?

Informatie op MijnDimence

Hoe lang duurt het voordat gespreksverslagen te zien zijn in MijnDimence?
Hoe lang duurt het voordat verslagen, uitslagen en plannen te zien zijn in MijnDimence?
Kan ik op MijnDimence alle informatie uit mijn medisch dossier inzien?
Ik zie ook gegevens in MijnDimence van andere stichtingen binnen de Dimence Groep
Ik heb een vraag/opmerking over een verslag of uitslag. Wat moet ik doen?
Ik ben jaren geleden bij Stichting Dimence in behandeling geweest. Kan ik MijnDimence dan inzien?
Hoe lang kan ik gebruik maken van MijnDimence nadat ik uit behandeling ben?

Inloggen

Ik krijg geen verificatiecode (meer) via mijn vaste telefoon.
Na het invullen van mijn e-mailadres en wachtwoord kan ik niet inloggen
Wat moet ik doen als het registreren niet lukt?
Wat is het verschil tussen registreren en inloggen?
Wat gebeurt er als ik het niet eens ben met de gebruiksvoorwaarden?
Mijn e-mailadres is gewijzigd, wat nu?
Mijn telefoonnummer is gewijzigd, wat nu?
Heb ik een mobiele telefoon nodig om gebruik te maken van MijnDimence?
Ik had een verificatie e-mail van MijnDimence moeten krijgen, maar ik kan deze nergens vinden. Wat nu?
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat nu?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Hoe krijg ik toegang tot MijnDimence?

Veiligheid en privacy

Zijn mijn persoonlijke gegevens wel veilig op MijnDimence?
Hoe zit het met de privacy van mijn gegevens?